Ieri (3-nov) am discutat cu participanții la a 7-a serie a cursului despre "tratarea obiecțiilor" în procesul de vânzare.
Le-am explicat că oamenii nu cumpără produse sau servicii ci stări emoționale, cumpără sentimente, trăiri, experiențe de viață. Deseori însă oamenii intră într-o stare mentală sau emoțională în care sunt blocați. În aceasta stare ei nu vor cumpăra și vor formula obiecții!
Printre responsabilitățile pe care le are un coach este si aceea de a răspunde la aceste oportunități de a afla ce este în mintea clientului. Obiecțiile sunt de fapt niște întrebări deghizate ale persoanei care are un interes pre-existent de a cumpăra ... însă are niște temeri.
A fost o discuție foarte animată și am reușit să "tratăm" o serie de obiecții pe care le-am auzit atât eu în ultimii 10 ani de activitate și ei în ultimele 3-4 luni decât caută clienți pentru a-și completa cele 60 de ore de practică.
Ce am constatat împreună este că avem un eșantion de lucru relativ limitat. De aceea am creat acest topic. Să ne ajuți să descoperim ce anume te împiedică (sau te-a împiedicat) să apelezi la un coach.
PS: Promit că dacă-ți scrii obiecția mai jos, vei primi un răspuns la ea 😉