Tehnici Eficace de Agile Management

Tehnici Eficace de Agile Management

Trainer

Marian Opran
  • Specialist în activitatea de coching
  • ARL Learning Coach
  • Formator Magic Coaching
  • Agile Scrum Leader

Mai multe detalii

Cum ne-a venit ideea acestui curs?

– ”Cum pot ajunge și eu Coach de Echipă?”, m-a întrebat (pe mine, Marian) în luna Mai 2020 una dintre participantele la cursul de ”specialist în activitatea de coaching” pe care îl predau la Universitatea Româno-Americană.

Era modulul 6 al cursului la care participa și Monica, una dintre primele absolvente ale cursului Magic Coaching și Agile Coach certificat ICP-ACC. Noi discutam de aproape un an posibilitatea unei colaborării însă până nu am auzit această întrebare nu găsisem un catalizator suficient de puternic să ne motiveze să ”ne punem pe treabă”.

– ”Și pe mine mă interesează”, a urmat replica unui cursant, Director IT&C la o multinațională, unul dintre cei mai vechi clienți de coaching pe care îi am, permanent în căutarea obținerii a maxim de productivitate personală și a echipelor cu care lucrează.

Acesta a fost începutul.

Ce a urmat … citești acum pe această pagină și poți vedea în timpul cursului. Am lucrat împreună cu Monica la acest curs folosind numai principiile din metodologia Agile și Team Coaching pe care amândoi le cunoșteam foarte bine.

Vei găsi în acest curs numai aspectele teoretice și practice pe care le-am considerat esențiale pentru orice potențial participant, cele care chiar pot face diferența dintre ”ordinar/obișnuit” și ”extraordinar”.

Am produs ”incremental” și ”iterativ” tot ceea ce vezi, în spirit Agile.

Poți urmări asta din comentariile pe care le-am făcut atât noi cât și persoanele pe care le-am invitat să ne ajute să creăm prima versiune a cursului. Dacă ai ajuns să citești până aici asta foarte posibil să fii fost una dintre ele.

PS: Pentru că suntem interesați să producem versiunea a 2-a a cursului, ba chiar să facem un ”patch” Agile style la versiunea existentă, te invităm să ne lași un comentariu cu părerea ta despre tematica modulelor sau să ne întrebi orice te interesează în legătură cu coachingul echipelor și ai vrea să adăugăm în curs.

Îți promitem că vom citi cu atenție și îți vom răspunde cu plăcere.

PPS: Participarea la acest curs nu ”te certifică” în vreun fel coach de echipă dar îți setează mentalitatea și îți dezvoltă abilitățile pentru a putea demonstra oricui te ”pune la încercare” că ești capabil(ă) să produci rezultate pe care puțini ”certificați” din piața de coaching de echipă din Romania le pot obține.

Garantăm pentru asta!

Marian & Monica

Trainer

Monica Bazgan
Monica Bazgan
  • Specialist în activitatea de coching
  • ARL Team Coach
  • Scrum Master (CSM)
  • Agile Coach (ICP-ACC)
  • Membru activ Agile Alliance & Scum Alliance

Mai multe detalii

Pentru cine am gândit cursul?

După terminarea mandatului ca președinte al Statelor Unite, Dwight D. Eisenhower a spus: „În pregătirea pentru luptă, am descoperit întotdeauna că planurile sunt inutile, dar planificarea este indispensabilă”. Proiectele,  la fel ca majoritatea luptelor, sunt lucruri imprevizibile care necesită o abordare empirică, cum ar fi metodologiile Agile și Coachingul.

Acest curs este pentru tine dacă ești interesat(ă) de dobândirea de abilități practice de facilitare a interacțiunilor dintre membrii unei echipe care-și propune să producă rezultate într-un timp mai scurt, cu un efort mai mic și într-o atmosferă care respectă diferențele dintre oameni.

În acest curs am folosit numele generic de ”Facilitator” pentru persoana care își asumă rolul de a-și schimba modul ”obișnuit” de lucru precum și pe al echipei cu care lucrează.

 

Cine își poate asuma rolul de Facilitator al unei echipe?

  • Un Coach profesionist care vrea să își extindă competențele către coachingul de echipă ca să-și crească veniturile oferind acest serviciu către companii
  • Un Manager de Proiect care dorește să deprindă abilitatea de a lucra în condiții de incertitudine
  • Un Scrum Master interesat să medieze conflictele din echipă, să scurteze timpul de luare a deciziilor și să-și crească influența în relațiile cu persoanele cu autoritate din companie
  • Un Manager sătul de ședințe lungi în care subordonații sunt dezinteresați și nu se implică în luarea deciziilor iar minutele nu sunt făcute de nimeni sau sunt (de cele mai multe ori) inutile
  • Un Antreprenor copleșit de multitudinea de activități și decizii pe care e nevoit să le ia datorită creșterii organizației pe care a creat-o sau a schimbărilor dese pe care le solicită clienții săi și care are nevoie de dezvoltarea abilităților de leadership personale și a oamenilor pe care îi conduce
  • Orice persoană care este pusă într-o situație de a coordona activitatea unor oameni care își propun să colaboreze pentru a obține un rezultat 

Acest curs nu este pentru:

  • persoanele care nu-și doresc să interacționeze sau să contribuie cu propriile cunoștințe și opinii la dezvoltarea colegilor de curs
  • cei care consideră că participarea la un curs este suficientă pentru ”a învăța” și că practicarea abilităților teoretice dobândite la curs „este inutilă”
  • cine își dorește doar o diplomă care ”dă bine în CV” sau este ”solicitată și recunoscută” de reprezentanții departamentelor de Resurse Umane în vederea angajării pe vreun post

Să nu spui că nu te-am avertizat 🙂

Ce vei știi să faci la final?

Am organizat informația cursului în 7 module de câte 3 ore fiecare. 

Ne-am concentrat atenția pe mai puține subiecte pe modul pentru a permite acumularea ușoară a conceptelor și tehnicilor prezentate.

Noi prețuim mult schimbul de opinii și păreri diferite deoarece credem că acestea ne pot îmbogății experiența despre viață. Considerăm că de multe ori aceste ”diferențe” sunt cele care ne arată limitele personale și unde ne putem dezvolta.

De aceea, am alocat cel puțin o oră a fiecărui modul interacțiunii directe și colaborării dintre participanți, în grupe mici de 3 sau 4 persoane.

Ce vei învăța teoretic și mai ales practic din fiecare modul?

Modulul 1

  • Cum să-ți definești rolul de Facilitator și să-l negociezi atât cu superiorii ierarhici cât și cu echipa cu care vei lucra – ce face și ce nu face un Facilitator?
  • Care sunt cele 9 roluri ale unui Agile Coach profesionist – cum identifici asemănările cu un Facilitator și ce altceva mai face un Agile Coach?

Concepte teoretice și cuvinte cheie: etape de formare ale unei echipe productive, rolul social, contractare și re-contractare, contractare tri-laterală

  • Ce este metodologia și care sunt principiile Agile, Scrum și Kanban – care sunt diferențele și avantajele majore dintre Agile și metodologia clasică (waterfall) de Project Management precum și dintre Scrum și Kanban?
  • Care sunt rolurile tipice și responsabilitățile fiecăruia în proiectele și organizațiile Agile – cum se poate trece mai ”ușor” de la waterfall la Agile?

Concepte teoretice și cuvinte cheie: ritualuri, backlog, backlog grooming, sprint, sprint planning & review, retrospectivă, Product Owner, Scrum Master

Modulul 2

Modulul 3

  • Care este principala tehnică de facilitare, când și cum poți să o folosești cu impact maxim?
  • Cum să introduci noțiunea de valori și norme în echipa pe care o vei facilita și să capeți sprijinul membrilor de a le respecta?
  • Cum să agreezi împreună cu echipa un mod de luare al deciziilor în care toți membrii să se simtă valoroși și implicați?

Concepte teoretice și cuvinte cheie: procesul de învățare la adulți, granițe psihologice, valori, norme, vot participativ vs. vot democratic

  • Cum să-ți structurezi mesajele astfel încât să facilitezi întelegerea lor de către toți participanții la orice întâlnire – ce e nevoie să faci înaintea, în timpul și după ședință?
  • Cum poți defini și măsura nivelul de productivitate al unei echipe – care sunt criteriile de succes ale unei ședințe de echipă productivă?
  • Care sunt rolurile critice care asigură creșterea productivității unei echipe – cine altcineva te poate ajuta la succesul întâlnirii și cum anume?

Concepte teoretice și cuvinte cheie: stiluri de învățare ale adulților, productivitate, eficacitate, eficiență, criterii de succes și de progres, secretarul și time-keeperul ședinței

Modulul 4

Modulul 5

  • Cum să facilitezi ”livrabile” pentru echipă sau membrii acestora – care sunt criteriile de bună formă ale stabilirii obiectivelor (în general)?
  • Ce este un obiectiv MVP (Minimum Viable Product) – cum facilitezi estimarea ”complexității” și ”priorității” unui astfel de obiectiv (în particular)?

Concepte teoretice și cuvinte cheie: obiective SMARTER, diagrama ”impact efort”, șirul lui Fibbonaci, Poker Planning, chunking down iterativ si incremental

  • Cum să facilitezi acordarea de sprijin de la echipa coechipierilor sau liderilor într-un mod ce încurajează comunicarea, inovația și angajamentul fără ca aceștia să-și piardă credibilitatea sau autoritatea?
  • Cum să planifici intervenții de soluționarea a conflictelor dintre membrii echipei sau dintre echipă și alți actori organizaționali – care sunt aspectele pozitive ale conflictelor?

Concepte teoretice și cuvinte cheie: dialog vs. discuție, niveluri de conflict, conversații dificile

Modulul 6

Modulul 7

  • Cum să facilitezi introspecția membrilor echipei în ședințele retrospective – cum să oferi feedback generativ care să producă schimbări comportamentale?
  • De ce este importantă celebrarea succeselor echipei sau finalizarea proiectelor – ce impact va avea ”ritualul de celebrare” organizat de traineri asupra voastră la încheierea trainingului

Concepte teoretice și cuvinte cheie: scalare, fun-retro, feedback generativ, cunoștințe tacite, învățare socială, celebrare, diplomă

Cine suntem noi?

Marian Opran bio

Citatul meu preferat este cel al lui Ralph Nader care spune în  cartea Crashing the Party că ”Funcția leadershipului este de a crea mai mulți lideri, nu mai mulți adepți”. Eu cred cu tărie că și misiunea coachingului este același.

Background (1987-2012)

  • Mi-am început cariera în anul 1987 și am lucrat până în anul 2012 în domeniul TELECOM.
  • Am o experiență de 10 ani în diferite poziții manageriale atât în departamente tehnice cât și în departamente de vânzări, lucrând pentru companii ca Romtelecom, Cisco, Nokia-Siemens, Huawei sau ZTE.
  • Am absolvit Universitatea Politehnică București în anul 1996 și am o diplomă de Studii Academice Postuniversitare în Management obținută în anul 2010. 

Diplome și acreditări

  • Sunt Manager de Proiect acreditat de Open University din Marea Britanie (2001) și o am o diplomă în Eficientizarea Productivității Personale de la Leadership Management Institute SUA (2012).
  • Sunt certificat din anul 2013 și re-certificat în 2016 ca Master Practitioner NLP și Licensed Associate NLP Coach de către Dr. Richard Bandler, unul dintre co-fondatorii Programării Neuro-Ligvistice.
  • Am devenit Specialist în activitatea de coaching acreditat de Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC) în 2015.
  • Am fost acreditat în 2019 de Leadership in International Management Ltd ca de Learning Coach în metodologia ARL (Action-Reflection-Learning).
  • În 2020 am făcut o pasiune pentru metodologia Agile și m-am certificat Agile Scrum Leader (Executive) la International Scrum Institute.

Antreprenoriat (2012 – prezent)

  • 2012din pasiune pentru coaching, mi-am înființat propria companie de consultanță în afaceri și management, EPISTEMA CONSULTING SRL, și am început să vând servicii de dezvoltare personală persoanelor interesate să-și crească performanța profesională sau calitatea relațiilor cu ceilalți.
  • 2016 – am început să ofer clienților mei serviciile de coaching individual, de cuplu și de echipă ca Persoană Fizică Autorizată – OPRAN MARIAN PFA.
  • 2017am început să predau la Universitatea Româno-Americană cursul acreditat de ANC în profesia de ”Specialist în activitatea de Coaching” denumit Magic Coaching.
  • 2019am început să ofer servicii de Coaching de Echipă companiilor interesate de creșterea productivității (mai multe detalii)

 

Monica Bazgan

Monica Bazgan bio

Citatul meu preferat este defapt un kōan al maestrului Zen Soyen Shaku Să ai atitudinea neînfricată a unui erou şi inima iubitoare a unui copilingloband intr-un mod fabulos minset-ul unui coach. 

Background (2006-2017)

  • Mi-am început cariera în anul 2006 și am lucrat până în anul 2018 în domeniul IT ca Analist Programator si Data Architect.
  • Din anul 2010 am preluat rolul de Scrum Master in diferite echipe( dezvoltare de software sau cross-functional) la Sellerengine pana in 2013 cand compania a renuntat la framework-ul Scrum si a decis sa implementeze Holacracy.
  • Din 2019 am inceput calatoria Scrum Master si Agile Coach full time alaturi de Fimasoft in domeniul IT si FinTech
  • In 2019 am devenit membru activ Agile Alliance si pana in prezent am participat constant in programe de dezvoltare profesională continua
  • Am absolvit Universitatea de Matematica si Informatica Ovidius, Constanta în anul 2004 și am o diplomă de Studii Aprofundate Postuniversitare – Master în Matematici Computationale si Tehnologii Informatice Moderne MCTIM obținută în anul 2006.

Diplome și acreditări

  • Sunt Manager de Proiect acreditat de Autoritatea Națională pentru Calificări ANC (2014) in urma absolvirii cursului organizat de catre Asociaţia Manageri în Dialog şi Fundaţia Naţională a Tinerilor Manageri.
  • Din anul 2010 sunt Certified Scrum Master de catre  Scrum Alliance
  • Am devenit Specialist în activitatea de coaching acreditat de Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC) în 2017.
  • Am absolvit Leadership through Coaching ARL (Action-Reflection-Learning) Facilitator de Echipa prin Coaching in anul 2018.
  • În 2020 am devenit ICAgile Certified Professional in Agile Coaching (ICPACC)

Antreprenoriat (2017 – prezent)

  • 2017 – am început să ofer servicii de coaching individual persoanelor interesate să-și îmbunătățească performanțele în activitățile personale sau profesionale ca Persoană Fizică Autorizată –  PFA Bazgan G.O. Monica
  • 2019 – am început să ofer servicii de Coaching de Echipă sustinute de principiile si valorile Agile companiilor interesate de creșterea productivității si constientizarii in cele 3 mari arii de focus Procese – Obiective – Cultura 

 

Cât costă?

Investiția pentru participarea la acest curs este împărțită în două categorii:

1. Participarea la modulele de curs

2. Participarea la grupul de suport (opțional, la cerere)

1. Participarea la modulele de curs (7 module x 3 ore)

2.100 RON

pentru plata integrală a cursului

până pe data de 31 Aug. 2020

2.800 RON

pentru plata integrală a cursului

după data de 1 Sept. 2020

3.500 RON

pentru plata în 7 rate (*) a cursului

500 RON înaintea fiecărui modul

(*) Plata în rate a cursului este o concesie de plată și nu înseamnă posibilitatea de a participa numai la anumite module și nici posibilitatea de a nu achita integral valoarea acestuia după semnarea contractului și expirarea termenului de garanție de 30 de zile (primele 3 module).

2. Participarea la grupul de suport (opțional, la cerere)

Grupul de suport se adresează tuturor participanților la curs care vor să primească ajutor personalizat pe situații specifice cu care se confruntă în activitatea lor de zi-cu-zi: fie cu implementarea tehnicilor predate, fie cu alte situații de facilitare a echipelor proprii. 

Indiferet de cât de ”experiențial” și ”exhaustiv” am gândit cursul, suntem realiști că nu putem acoperi toate situațiile din viața reală. Așa că am creat grupul de suport cu scopul de a-i ajuta pe cei interesați de subtilitățile punerii în practică ale tehnicilor discutate la curs.

Grupul se va întâlni ”ad-hoc, la cerere” pentru maxim 2 ore, ori de câte ori vor exista minim 3 persoane interesate să primească suport. Fiecăruia dintre cei 3 participanți îi va fi alocat un interval de 45 de minute în care va putea interacționa direct atât cu noi cât și cu ceilalți 2 colegi din grup.

Cei trei participanți vor decide împreună cu trainerii data și ora desfășurării grupului de suport, plata pentru participare făcându-se cu minim 4 zile lucrătoare înainte de data stabilită a întâlnirii.

PS: Participanții care vor să asiste și să învețe din experiența colegilor, au posibilitatea de a participa la grupul de suport ca ”observatori”. Aceștia nu vor putea să interacționeze nici cu cele 3 persoane care vor primi sprijin și nici între ei. Observatorii vor fi informați de data și ora întâlnirii grupului de suport cu minim 3 zile lucrătoare înainte și vor avea posibilitatea de a achita taxa de participare până cu 4 ore înainte de ora stabilită a întâlnirii.

PPS: În cazul oricare participant va dori să-l sprijinim individual, fără participarea colegilor lui de curs, acesta se poate adresa oricărui trainer cu care va agrea în particular atât modalitatea cât și prețul serviciului de suport.

150 RON

pentru cei 3 care primesc suport

75 RON

pentru ceilalți participanți care asistă

Când sunt programate modulele?

Cele 7 modulele de curs se vor desfășura în zile de:

Marți de la ora 18:30 la 21:30 

sau

Sâmbătă de la ora 10:30 la 13:30

Fiecare modul este programat la 2 săptămâni distanță unul de celălalt pentru a permite punerea în practică a tehnicilor predate și organizarea grupului de suport.

Decizia finală o vom lua împreună cu cei care doresc să participe la curs, iar dacă se vor strânge minim  12 persoane pentru fiecare opțiune vom putea organiza chiar două grupe în paralel.

Grupa de curs va fi de maxim 18 persoane pentru că ne dorim să alocăm cât mai mult timp pentru a interacționa individual cu participanții și pentru a le permite și lor să facă același lucru.

 

Cum se va desfășura cursul?

Modulele cursului vor fi livrate on-line pe platforma ZOOM.

Detaliile de conectare pentru fiecare modul vor fi comunicate participanților după efectuarea plății și semnarea contractului.

Fiecare modul va fi înregistrat și postat pe VIMEO astfel încât fiecare cursant să poată revedea oricând înregistrările cursului – de aceea semnarea unui acord GDPR este una dintre condițiile de a participa la curs.

Ai mai jos datele propuse pentru modulele de curs:

Marți (18:30 – 21:30)

15 – 29 Septembrie

13 – 27 Octombrie

10 – 24 Noiembrie

8 – Decembrie

Sâmbătă (10:30 – 13:30)

12 – 26 Septembrie

10 – 24 Octombrie

7 – 21 Noiembrie

5 – Decembrie

Cum mă înscriu?

Dacă te-ai decis că vrei să participi la curs tot ce ai de făcut este să urmezi cei 3 pași de mai jos:

  1. Completează formularul de mai jos
  2. Achită suma integrală a cursului sau prima rată cu Ordin de Plată în contul primit pe email
  3. Trimite-ne dovada plății pe adresa de mail team@magic-coaching.ro

Asta este tot! Noi te vom ține la curent cu numărul de participanți înscriși și de opțiunile lor.

Dacă încă nu te-ai decis și vrei să discuți cu vreunul dintre noi, dă-ne un mesaj pe SMS sau WhatsUp pe 0723.260.552 (Marian) sau 0727.368.274 (Monica) și te vom contacta în cel mai scurt timp.

 

 Formular de înscriere:


Întrebări frecvente

Ce este ”Agile”?

Până de curând, Agile era privită ca o metodologie sau un set de practici de management relevante pentru dezvoltarea de software. Acest lucru se datorează faptului că inițiatorii Agile au fost dezvoltatorii de software, iar documentul său de bază a fost Manifesto for Software Development din 2001. Astăzi, Agile se extinde rapid în toate departamentele și toate tipurile de organizații.

Agile reprezinta o mentalitate ghidată de valorile si principiile Agile ce se manifestă comportamental prin practicile adoptate pentru a îmbrățișa schimbarea și de a o transforma într-un catalizator pentru succes.

Dacă Agile este ”o mentalitate” atunci ce înseamnă ”o metodologie” Agile?
Este util să avem întâi o definiție a metodologiei. Alistair Cockburn unul din semnatarii Agile Manifesto, a definit o metodologie drept ”setul de convenții pe care o echipă acceptă să le urmeze”. Putem spune că fiecare echipă va avea propria metodologie, care va fi diferită în proporții mai mici sau mai mari de metodologia oricărei alte echipe.

Metodologia Agile poate fi definita ca fiind setul de convenții pe care o echipă alege să le urmeze într-un mod care respectă valorile și principiile Agile.

Sunt Scrum sau XP metodologii agile? 

Alistair Cockburn a aplicat termenul de CADRU (framework) acestor concepte. Ele s-au născut din metodologia unei echipe, însă au devenit modalități de lucru atunci când au fost generalizate și standardizate pentru a fi utilizate de către alte echipe.

Aceste cadre ajută la formarea inițială a metodologiei în care o echipă începe sa lucreze. Este important însă ca echipa să adapteze însa utilizarea unui mod de lucru pentru a se potrivi corect în contextul său. 

 Managementul proiectelor si Analiza de business Agile

Plecând de la Agile ca o mentalitate descoperi ușor că ea poate fi aplicată și altor activități. Când faci asta, Agile devine modul în care desfășori o anumită activitate, oricare ar fi ea. Chiar dacă fiecare domeniu are propria provocare, ea poate fi concretizata intr-o întrebare: 

 „Cum am putea face […] într-un mod care ne permite să creăm valoare, să răspundem la schimbări și să facem față incertitudinii?”

  • Agile Alliance si Project Management Institute (PMI) au explorat aceasta interabare din punctul de vedere al Managementului Proiectelor si au conceput un ghid de practica agile
  • Agile Alliance și International Institute of Business Analysis (IIBA) au explorat această întrebare si, printr-un efort comun, au creat Extensia Agile a Corpului de cunoștințe de analiză a afacerilor (Agile extension to BABOK®, ultima versiune 2017)

Afacerea sau Organizatia Agile

A fi Agile ca organizație înseamnă abilitatea de a inspecta si a adapta procesele si practicile, structura operațională si  cultura organizațională într-un mod care sa permită generarea de valoare atât pentru clienții organizației cât si pentru oamenii care o creează. 

A avea abilitatea de a răspunde generativ la schimbări și de a face față incertitudinii mediului extern si intern. 

Ce este un ”Learning Coach”?

Pentru a putea defini un „Learning Coach” este nevoie să avem o definiție a „învățării”.

Învățarea are mai multe definiții. Cea pe care noi o folosim noi în acest curs este „schimbarea comportamentelor(observabile de către alții) ca rezultat al schimbării valorilor și credințelor, a mentalității unei persoane”.

„A învăța” = „A-ți schimba comportamentul”

S-a observat în sport că dobândirea de noi comportamente este deseori accelerată de suportul oferit de un Coach profesionist. Acest lucru se aplică azi în toate ariile vieții: relația de cuplu, relațiile de muncă, carieră, leadership, etc,

Un „Learning Coach” este un profesionist al schimbării cu o mentalitate și competențe specifice de lucru cu echipele de oameni care permit acestora accelerarea învățării.

Un „Learning Coach” are un rol activ în co-crearea scenariilor de învățare ale persoanelor și echipelor cu care lucrează, facilitează reflecția acestora asupra proceselor de gândire și de lucru, introduce ”ad-hoc” noi concepte și metode de creșterea performanței în sesiunile de lucru, furnizează feedback și oferă (la cerere) coaching individual clienților săi.

Un „Learning Coach” este un Coach profesionist ce facilitează schimbarea comportamentelor clienților săi și care învață continuu din interacțiunea cu aceștia.

Mai multe detalii despre Learning Coach și Team Coaching puteți găsi >>> AICI <<<

Ce este un ”Agile Coach”?

Este un coach profesionist ce cunoaste atat teoretic cat si practic implemntarea Agile și devine un catalizator al schimbarii si transformarii fie intr-o organizatie (Enterprise Agile Coach) fie intr-o echipa (Agile Team Coach)

Un Agile Coach are o pasiune pentru leadership impartasit, facilitare, conversatia de coaching orientata catre obiectiv si focus pe rezultate, îndrumarea și instruirea echipelor Agile in cele 3 arii de focus:

  • Cum lucram (Procesele si Practile) ,
  • Ce ne dorim sa obtinem (Sctructura noastra, Clientii, Obiectivele),
  • Cine suntem noi (Identitate , Valori, Cultura).

Comentarii

Ca să poți comenta sau pune întrebări este nevoie să te autentifici  👉

13 Comentarii

  1. Bazgan Monica

    Am adaugat azi la Intrebari frecvente : Ce este Agile o descriere mai ampla care abordeaza treptat ce este o metodologie , un cadru de lucru(framework cum e Scrum de exemplu) ce inseamna managementul unui proiect si analiza de business din perspectiva agile si ce este o organizatie agile

  2. Bazgan Monica

    Yey! Azi am reusit sa fac formularul de inscriere integrat cu sistemul de membership pe platforma si aplicatia de email auto-responder.

    Release-ul 1.0 al site-ului este gata!

  3. Marian Opran

    Am completat descrierea grupului de suport și am introdus calendarul desfășurării modulelor in forma grafică (cele 4 luni Sept-Dec)

  4. Marian Opran

    Am adugat informații in secțiunea ”Când sunt modulele?” și am completat mai multe detalii la ”avatarul” potențialului client

  5. Marian Opran

    Am adăugat prima variantă de prețuri și am finalizat secțiunea ”Pentru cine este (și mai ales PENTRU CINE NU ESTE)” acest curs 🙂

  6. Marian Opran

    Am reușit (în sfârșit) să rezolv problema cu trimiterea de mailuri pentru membrii. Acum pot pregăti și trimite mesajul pentru ””friendly users” 👁

    • Marian Opran

      Azi am trimis primele invitații cursanților din Seria a 3-a a cursului de ”Specialist în activitatea de coaching” 🙂

    • Georgiana_Dicu

      Wow, dragilor, mă bucur tare de inițiativa voastră și mă bucur că am fost sursa de inspirație pentru voi🌈 Abia aștept să văd ce mai scoateți din buzunarul magic de coach; sa vad cum se dezvoltă acest proiect frumos!
      Și mai aștept să-mi iau și eu diploma de de coach, să fim colegi și să colaborăm! This is magic!❤️ 🧙

  7. Bazgan Monica

    Am gasit citatul preferat pentru BIO
    Have the fearless attitude of a hero and the loving heart of a child. – Soyen Shaku mastru Zen nascut pe 10 Ianuarie , ca si mine 🙂 doar ca in 1860

Înaintează un Comentariu

Autentifică-te!